Hoppas allt e bra med er ?!

Godmorgon underbaringar, jag vet att jag är otroligt osocial med er. Ber så mycket om ursäkt. Jag har varit fruktansvärt trött dessa dagar när jag gått i skolan. Man har ingen ork till att blogga. Men självklart kommer jag inte sluta blogga !!
Igår var jag på 18-års fest hos TESSAN LOVE grattis så mycket till dig igen <3.. Och vad har jag gjort annars, varit på rix-fm festivalen under dessa dagar.. Har helt enkelt varit med min sambo <3

Nee nu väntar första jobbdagen på mig.. Jag ska nämligen börja jobba som djurvårdare vissa helger nu.. Och denna helg är min, och jag är supernervös inför larmet. hahaha .. Kommer skita på mig om larmet inte stängs av, eller jag, tänk er djuren =O .. Jag praktiserade där, då hade jag en avdelning, MEN NU SKA JAG HA SEX AVDELNINGAR  på 7 timmar.. Jaaa ni förstår själva vilket jävla tempo jag måste ha.. jaa urs jaaa, lycka till för  mig..



Rix fm festival..
Nu måste jag sätta upp håret i n snodd, ta på mjukisbyxor och knalla iväg till bussen.. PUSS

Kommentarer
Postat av: mamma

Lycka till med djuren! Det går säkert jättebra med larmet. kramar

2009-08-22 @ 10:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0