Min böna..

Hitta på 10 egenskaper hos Therese som gör henne så speciell för mig är inte särskilt svårt.
Men jag vill ha med motivering.
Nu blir det svårt, jag måste pressa fram 10 olika saker att förklara om. Det blir inte känslor jag förmedlar, jag måste komma på 10 saker. Det blir inte äkta. Det blir påhittat! Inte alls så som jag hade tänkt.

Men nånting, som jag tänker lite extra på. Är att: Det spelar ingen roll om hon är nyvaken, nysminkad, nyduschad eller helt insjunken i vardagen. Hon är alltid lika vacker. Ungen är född vacker. Naturlig skönhet. Det finns inte många, men det finns. Men hon är helt solklart ett utställnings exemplar. Det finns ingen stund på dagen då jag tycker min tjej ser "ofräsch" ut. Alltid lika söt & glad. Hon har goda gener från sin mor (smörig svärson). Min böna är alltid läcker! Punkt slut!



<3

Hård arbetsvecka som vanligt med långa pass och mycke täcka upp för "bortkommen" personal. Bara att bita ihop.
Det är när dom svaga faller som dom starka reser sig. Även om hjärnan känns som tomatpuré imellanåt.
Har fått in mycke varor under veckan som ska packas upp & prismärkas och läggas in i diverse system
så dagarna går fort.
Gäller att hålla sig sysselsatt... Eurostore / over and out.



<3

Sebastian, världens långsammaste när det gäller att ta belsut. Mästaren på att skjuta upp. Jag har inte införskaffat någon ny bil ännu. Det ligger högt på prio listan. Men jag når inte riktigt dit. Var högt insatt i en budgivning på en mycket trevligt bostadsrätt nu i dagarna. Men efter kloka beslut och övervägning så fick det vara. That´s life! Bilköp sker nog inom kort, måste bara ta avstamp och ta ett beslut.

Det får räcka för denhär gången.. Vi får se när jag återkommer. Känns fortfarande som att det är Tess som drar alla blogg läsare. Jag måste hitta min egen fan-skara. Vart är min flock?

Szia

Kommentarer
Postat av: Thereses mamma

hm goda gener från sin mor....inte alls smörigt....låter helt perfekt.....tack för det...ha de bra Sebban!

2009-08-12 @ 22:05:03
Postat av: Rebecka

Din blogg är jättebra!

2009-10-11 @ 11:09:32
URL: http://denrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0