Jobb 29-30 / 8

Helgen har bestått av jobb på "djurhuset". Vissa av er har kanske missat att jag jobbar extra på helgerna som djurvårdare på skolan. Det är riktigt kul och tiden rinner iväg supersnabbt. Jag bara älskar att vara där, sköta om djuren, speciellt umgås med illrarna. Jag och Älsk planerar på att köpa två illrar till hemmet. Men det lär väl bli någon gång framöver. Min pojkvän har även lite planer på andra lägenheter, jag får inte veta ett knyst ! Men men så ligger det till..  Nu är jag iallafall HEMMA hos oss, har planer att gå o lägga mig i sängen, är rejält frusen utav mig, men jag ska nog diska lite innan. Min älskling har också jobbat denna helg, men han kommer hem lite senare, åhh vad mys vi ska ha ! Älskar älskar älskar dig <3



Det är så fascinerande med dessa små djur. Idag när jag skulle spola ena terrariet så hoppade ena ödlan upp på fönstret, snacka om att jag blev skraj.. Det har faktiskt hänt en massa skräckinslagna händelser denna helg. Igår gick till exempel brandalarmet och på själva skärmen står det "brand" ringde direkt min handledare, men hon sa bara att det är ett tekniskt fel.. har även fått se möss utan huvud. Ja, de är förmodligen väldigt stressade nu när de har fått pinkisar, så i ,morse när jag skulle utfodra hos tammössen så låg det en vuxen död i ena hörnet.. Men men det är sådant man får vara med om också..


Kommentarer
Postat av: JenU

Åhh gud vad söta :)

2009-08-31 @ 19:31:16
URL: http://saavefors.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan du blogga lite mer din latis!!! EMME :)

2009-09-03 @ 09:40:25
Postat av: Matilda

TILLSAMMANS GÖR VI SKILLNAD!

Jag tror på hoppet om att alla barn i framtiden ska få ha det lika bra, gör du?



Stöd Unicef och gå med i kampen om en bättre värld för alla barn.

http://elitecyclist.blogg.se/2009/september/i-hopp-om-att-alla-barn-ska-fa-ha-det-lika-br.html

2009-09-05 @ 14:15:44
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Postat av: farsan i stavsjö

ha ja det var ju kuliga bilder på ödlorna. den gröna Riddaranolisen ser lite undernärd ut. De två Skäggagamerna tycks ju trivas för stunden.......ha det bäst Lasse o Monkan

2009-09-07 @ 23:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0