Tralalalalaaaaa...

Tjaa allihoppa ; )
Hur mår ni i dagens början ? Själv mår jag bara bra och jag har sovit så himla skönt i natt. Sovit alldeles själv i en 180 säng, snacka om att breda ut sig hihi =D.. Har sovit hemma hos min Sebban såklart, eller hemma hos oss om man kan kalla det så. Bor typ här, sover här varje dag och älskar att vara här oavsett om han är hemma eller inte.. Och att kunna ta hem folk hit är också supertrevligt och jaa det känns verkligen som att jag bor här, flytatt in här. Till och med Olivia sa till sin pojkvän i tele igår "jag är hemma hos Tessan" hihi kändes lite lustigt, men ändå bra =D..

Jag tänkte demostrera lite här på morgonkvisten....
Bara för att jag älskar min kropp i vissa lägen ; )
och om jag vore gravid, vad fan ska ni bry er för då ? xD shiiiet shiiiet


T.O @ Ainariel

Kommentarer
Postat av: jenny

jag följer din redan :)

2009-08-05 @ 13:16:50
URL: http://designglanz.blogg.se/
Postat av: mamma

Hallå! Fet o gravid är du långt ifrån. Jag tror många önskar sej en kropp som din istället. Du är helt enkelt smal o perfekt i kroppen....avundsjuka kallas det! Ha en bra dag. Kramar mamma

2009-08-05 @ 14:27:15
Postat av: Fredda

bordet stå HET o gravid (a)

2009-08-06 @ 00:33:18
Postat av: KB

haha SJUK kommentar precis över?? vadå HET o gravid xD emm nej du är "bara" fin gumman :D :D

2009-08-09 @ 21:10:36
URL: http://carroryding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0