färgat håret + köpt schampoo o balsam

Hallååå alla söta små och stora bloggläsare !! =)
Har precis kommit hem ifrån frisörstolen. Javisst har jag blivit brunett xD.. Det blev största katastrofen kan jag lova, kom hem igår kväll till oss, slänger mig mot sebbans famn och börjar gråta. Fan så hemskt det såg ut och urs vad jag hatade mitt nya hår.. Min underbara bästa pojkvän ringde upp dit idag och berättade som det var och jag drog dit idag och fick håret fixat.. Ni får veta mer i nästa inlägg om håret och den mystiska "transvestiten" .. Hmm har också köpt balsam och schampoo för 500 kronor .. Känner mig helt pank nu direkt sådär efter löning men har även lagt undan lite pengar på mitt sparkonto.. Jajjamensan, nu ska jag steka lite köttbullar och koka mackaroner till mig själv. Sedan blir det plugg (fysik, engelska B och projektarbete-loggbok)..


Älskar deras sortiment, hade deras schampoo och balsam till mitt blonda hår, och nu köpte jag detta till mitt fina färgade hår. Jag måste ta väl hand om håret nu med tanke på att de fick bleka det en extra gång..
Min pojkvän tyckte nog mest att jag var knäpp som köpte detta dyra balsam xD. Men om man tänker såhär gullet.. Den lilla flaskan kostar 100:- då det är 250 ml i. Denna flaska är det 1500 ml i och kostar 250. Om jag hade köpt sex små skulle det kosta 600 och ta det gånger två då resultatet blir 1200 alltså fick jag 700 kronor i rabatt ;) snyggt kap vah !!

hoppas ni hängde med..

Kurr sa magen.
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: mamma

Håret blev jättefint! Ha en bra dag. kramar

2009-08-27 @ 10:05:40
Postat av: Anonym

dumma unge! jag sa ju att du skulle vara blond :) men du är säkert grymt snygg ändå, släng upp en bild så jag får se :D

2009-08-27 @ 11:27:39
URL: http://ntornborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0