Gymmet med Robban



Tjaa alla bloggläsare =)
idag gick jag upp väldigt tidigt för jag träffade kära Robban vid halv tolv. Vi drog direkt ner till gymmet och körde en masssa. Jag fick köra en hel del nya grejer som jag aldrig gjort innan och det var superskööönt och jobbigt hehe ! ;D

Idag känns som en lyckokakadag hihi, solen skiner och det är underbart väder ute, jag fick strålande nyheter över en sak som inte är helt säker på ännu att det kommer utföras men som jag verkligen kommer att dela med mig av senare ifall att... Kanske mitt första modelljobb hihi.

Fast det som trycker ner min dag är att jag måste sitta med tyskan nu, jag har inlämning av den idag kom jag precis på och det är så irriterande för jag har inte jobbat alls mycket med det.. undrar hur de går xD


Nu ska jag snart in i duschen
skööönt ! =D

Kommentarer
Postat av: Malin Larsson

sv:okej, tack för ditt svar!



jättefin blogg :)

2009-02-28 @ 16:25:15
URL: http://mmalinlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0