Doft av oliiiiiv

Åhh vad härlig kväll med plugg, plugg och ännu mer plugg. Nee jag tog mig i kragen och tog en lång dusch, på med ansiktsmasken och efter duschen blev det propolis i håret och insmörjning av olivoljakräm på hela kroppen. Åhh vad jag älskar att sköta om mig ibland. Under dessa veckor nu på lovet har jag stressat ner och bara tagit det lugnt (okej fester och drickandes här och var men ah ni förstår) skippa allt plugg (tänkte jag också säga, men 80% mindre plugg än vanligt fall) och allmänt softat!! =D
I morgon börjar skolan igen, det ska faktiskt bli ganska skönt!!


 










JAG ÄLSKAR ALOEVERA !!
Det har gjort min hy finare , inget annat slår det ..       NAtti <3


Kommentarer
Postat av: nadja

vad är propolis i håret ? och masken du har i ansiktet är det märket oliv?

2009-01-07 @ 19:09:03
URL: http://rosalady.blogg.se/
Postat av: SOFIE WERNERSON

Vad hade du i håret? :) Och vad hjälper det för? Och vart köper man det i så fall :P haha =)

2009-01-12 @ 18:38:39
URL: http://wernerson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0