BUUUUUUUUURRRRRR

Tjaaa brudar och alla kilalr som tittar in =D
Med frusna tår och händer och med blött hår sitter jag här i köket och bloggar.. Min Sebban kom och hämtade upp mig på kolmården förut och vi drog direkt till en restaurang i Krokek där vi blev serverade pizza och pommetallrik MUMS ! Och sen blev jag hem skjutsad.. Det har varit en jätte jobbig dag på kolmården i det urusla vädret.. Har suttit i ett tält med en kopp varmt vatten i handen de senaste timmarna för att jag frös så mycket.. Jag sålde 14 flaskor av AXA produkterna.. Bra gjort med tankte på att rekordet ligger på 15 =D.. Men iaf, om solen hade skinit så skulle jag inte vara såhär bitter...
Snart ska jag lämna hunden hos grannen och sen åker jag hem till sebban. Vi ska ta ett bad och ha det allmänt mysigt.




pssssst, snart så ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0