Godmorgon

Jag skakade in lite liv i mina söta små läsare, stackars dig mamma som blev skräckslagen ! Älskar dig <3..
Nu sitter jag här på min lediga dag framför datorn. Funderar på vad jag ska göra med dagen !
Idag är det fint väder så jag ska strax hem till mig och sola lite sen får vi hel enkelt se.. Jag ska även svara på alla kommentarer sedan en vecka tillbaka, vad jobbigt haha, och även träna mot kvällen, men ÄVEN lägga in en träningsguide som jag gjorde i söndags ^^.. Just de ska ännu en ÄVEN lägga in en ny kategori, har bara inte kommit på vad den ska heta .. Men min älskling lär bli glaa ..
Jag ska även upp till sthlm snart och plåtas igen, det ka bli kul kul !!


FAN I HELVETES SKIT DATOR.. nu funkar inte min lilla dator, det har hänt att den bara lägger av sådär ca tre gånger nu. Det måste vara något fel på själva fläkten, men hallå den är ny, bara några månader gammal, det ska inte ens förekomma, skitjäkel ! fan vad arg jag blev nu..

UPDATE: datan funkar nu, men herregud vad ska jag göra om den slutar fungera till helgen..

Kommentarer
Postat av: S.

<3 x 1 000 000

2009-07-29 @ 12:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0