Har du besökt ullared



Jag skulle inte tacka nej till detta ovan, speciellt inte byxdressen och skorna till höger, de ska jag nog beställa !!
Men vi får se, jag får inte lösa allt heller, ska förmodligen till Ullared nästa vecka, då ska jag setill o shoppa på ett bra sätt, ifall de finns något där.. Har Aldrig varit där förr. Är det mycket skitgrejor? eller finns det endel bra saker och ting där ?? =)

Vad har jag gjort, igår tränade jag, jag sprang 4 mil och cyklade fyra mil. Jag körde armar, axlar rygg oh mage med lite blandade övningar.. Det var supersköönt att bara springa, jag bara sprang o sprang o sprang, sinnessjukt !
Nu ska jag och sebban mysa till det med ungsbakade potatisar och skagenröra till det.. Det ska bli supergott framför en film..

Är supertrött idag, jobbat mellan 9.30 - 18 idag, men i morgon jobbar jag bara från halv tolv till halv sex..
nu måste jag kila..

Kommentarer
Postat av: I S A B E L L A

SVAR: Visst ser det gott ut :)



Nämen, på Kolmården? Vad skojigt! Vad får du göra då? :) Kram

2009-07-25 @ 01:55:53
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: P R I M M S

Ullared har både bra och dåliga saker! kika in i min blogg för att se vad jag hittade när jag var där i fredags! Ställ gärna en fråga i frågestunden också! Kram

2009-07-26 @ 18:31:14
URL: http://primms.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Jag bor ca 2,8 mil från Ge-kås och har varit där rätt ofta på senaste tiden. Min dotter jobbar i kassan, nu på sommaren. Om du aldrig varit där kommer du bli positivt överraskad. Man vill bara ha och ha och en del är riktigt billigt, annat inte. Men en sak är säker, det är en upplevelse! Ha det så bra där och hoppas du fyndar mycket. Kram!

2009-07-30 @ 00:16:23
URL: http://jeanettepoulsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0