Jag är gravid *-)

Godmorgon Sunshines !

Allting började med illamående och värk. Jag begav mig sedan till sjuksköterskan på skolan, hon hade egentligen inte tid att snacka men jag var verkligen tvungen att förklara hur det kändes. Jag började gråta och förklarade att jag har blivit tjockare och inte alls mår så himla bra, att man spydde för några dagar sedan. Hon berättade direkt att jag var gravid, och så pass långt in i graviditeten att jag inte kunde ta abort. Hon kunde konstatera det genom att känna och se på min mage.. Men jag utbrister att jag blöder. Och sjuksköterskan bara dumförklara mig att det kan väl vara för hårt sex xD..
hahah iallafall, gick jag därifrån jätte ledsen och hade tanken på att HELVETE, jag kommer få mitt barn innan studenten, jag kommer inte kunna vara med på studentveckan.. FAAN !!! det var bara ångest och mer ångest.. och när jag vaknar kändes allt så himla konstigt. Jag kände mig jätte tjock om magen, insåg sedan att jag var jukt kissnödig, så blev tvungen att dra mig upp.. Vilken jävla dröm !  okej att jag älskar små bäbisar och vill ha egna såfort jag ser en gullepluttis. Men inte i denna ålder, jag vill ju inte förstöra min framtid, mina framtida drömmar. NEJ !!


VECKA 27 - när jag åt mig så mätt att jag var tvungen o ta en bild, haha
ser verkligen ut som att jag är gravid där hahahah xD

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vilken läskig dröm ;) hihi

2009-07-28 @ 11:03:22
URL: http://unreal.blogg.se/
Postat av: nivvan

faan du skrämde mig där haha :P

2009-07-28 @ 14:26:17
Postat av: Adina

fan asså ja trodde det va sant först xD shit!

2009-07-28 @ 15:25:53
Postat av: mamma

herre gud jag trodde det var sant höll på att få en hjärtattack! Tur att det bara var en dröm! alskar dej!

2009-07-28 @ 22:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0