Ny spets-Body

Det kan se ut såhär på gymmet:

Men det kan också se ut såhär :


fast jag kommer ju inte bära denna snygging varken på den första bilden eller den andra.. Till denna spetsing ska man ju ha asballa färgglada höga short uppe i midjan och en svart bh till, eller varför ionte en färgglad till stranden sådär hhiih.. Neee men det bir nog bra till någon fest hihi

Nu ska jag in i duschen, blir helkroppsrakning inklusive håret på huvudet, i morgon blir jag flintis =O hahah nooot ! skämt o sido..

Puss och godnatt från eran AINARIEL aka Tessan <3

Kommentarer
Postat av: matilda

Läs gärna inlägget och fundera på om du lever i dåtiden, nuet eller framtiden :)

Tack på förhand!!

/Matilda

2009-07-29 @ 23:03:37
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Postat av: Anonym

fan vad fin den där spetsbodyn va :D

2009-07-29 @ 23:03:47
URL: http://minnahokka.blogg.se/
Postat av: Älsk.

Är det bara jag eller ser andra bilden väldigt lockande ut? ;)

2009-07-30 @ 10:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0