Plooops så var jag i cypern

Det var inte någon dum jävel som kom och gjorde inbrott eller något läskigt spöke under sängen iaf. Med andra ord klarade jag av en natt ensam i en trea. WOW, jag börjar bli vuxen HAHA!! Det var lite jobbigt när toalett pappret tog slut där på morgonkvisten, men annars har det gått superbra..

Nu sitter jag på bussen igen påväg till jobbet.. Kolmården såklart, ska ännu i dag stå i kassan - matkassan, hoppas det är mycket folk, då går det som snabbast.. Jobbar till halv sex så jag är hemma ikväll igen och bloggar om en liten rolig sak.. " det här visste du inte om THERESE MARIE" jaa mer får ni veta då..


Om batteriet på datorn håller, updaterar jag lite bilder ifrån gårdagen - ifrån alla lekar HAHAH Jag garvar så fort jag ser bilderna, men det är ju min humor!!

vi hörs sen, ta vara på dagen i detta fina väder, det skulle jag ha gjort ifall jag var ledig. Då skulle jag ha slängt mig på en luftmadrass och flyta i havet, och försvinna iväg och ploooops så var jag i cypern hos älskling xD!!

byyyee

Kommentarer
Postat av: M

Taskigt med kommentarer här tycker jag! Så jag drar iväg en jag då i alla fall! =)



Jaha, "en liten rolig sak" Vad kan det vara för något kul!? :) "Det här visste du inte om THERESE MARIE" Spännande! Vad kan det vara som man inte vet om dig..? Hihi, får väl läsa din blogg ikväll ingen!



Kom igen nu alla som sitter och läser Thessans blogg, kommentera inläggen! Jag vet att hon uppskattar det! =) Det är ju i alla fall några hundra om dagen som läser! :P



2009-07-02 @ 12:36:28
Postat av: Therese Marie

Fan vad snällt av dig !! :D så himla gulligt sagt, det är ju bra att du kommenterar min blogg iaf så jag får ett leende på läpparna :D

2009-07-03 @ 00:07:38
URL: http://ainariel.blogg.se/
Postat av: Therese Marie

Fan vad snällt av dig !! :D så himla gulligt sagt, det är ju bra att du kommenterar min blogg iaf så jag får ett leende på läpparna :D

2009-07-03 @ 00:07:39
URL: http://ainariel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0