Tandläkarbesök

Inne på tandvården (satt helt ensam) :
-Jaa då ska vi se,  är du markus?
- Ehhhh vah, ser jag verkligen ut som en markus?

Dagen började lite oväntat på folktandvården i hageby, men sen så gick allting bra, jag kom till rätt läkare..  Först skulle de ta kort på mina fina tänder, de stoppade in en såndär grej i munnen och hon bad mig bita ihop. Då kom första problemet, jag började blöda i munnen eftersom det skavde så mycket. Och sen skulle hon trycka in den där grejen  ännu en gång längre in på samma sida och jag höll på o tjuta.. AAAAAAAAAAAJ
upprepade gånger på andra sidan och läkare utbrister, två hååål =O eller kanske bara ett... Jahopp tänkte jag , ska jag få mitt andra hål nu eller vad var frågan.. Sen kolladfe hon i min mun, blåste så hela tänderna blev torra , hela munnen med andra ord. och så berättade hon att jag hade ett hål. YES VAD KUL, BORRA BORRAAAAAAAAA



fick gå upp halv åtta idag =O
nästa tandläkartid för borrning - 07.40  - gaaaah!!


Kommentarer
Postat av: M

Hahaha!!! Hej Markus, du har två hål i tänderna! :P

2009-07-03 @ 11:16:54
Postat av: N

sv; tack så jättemkt :)

2009-07-03 @ 22:26:06
URL: http://nannyclaesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0