Djurparken - farmors kök

Godmorgon Sunshines !! =)
Inatt hade jag jätte svårt att sova. Jag gick upp flera gånger för att svalka mig, satte mig till och med ute på gården ett tag... Gick även in i duschen, snodde på det kallaste och duschade av fötterna.. Det blir inte bättre när man saknar sin kärlek så mycket också, sovit utan varandra sen i fredags, jobbigt jobbigt.. Men nu är jag uppe och redo för dagen som bjuder på jobb på farmors kök på kolmården.. Det är många som frågar och det är så att jag sommarjobbar där och står i kassan dagaarna långa.. Kom förbi och hälsa på mig vettja, bamses värld !! =D Sen efter det blir de personalfest för alla farmorsor xD.. Vi ska hem till Anny och festa lite och ha det allmänt trevligt.. Själv jobbar jag i moorgon så nyktert tillstånd får det vara !! :D



Fick ett sms i morse som jag tänkte dela med er xD : : :
Lärarinnan ställer frågor till barnen..
- vad är det som har fyra ben , är brunt och lever i skogen?
- ÄLGEN, svarar Elsa.
- Rätt tänkt, säger lärarinnan, men det kunde också vara ett rådjur.

NÄSTA fråga:
vad är grönt och hoppar i gräset?
- Gräshoppa, svarar ulla.
- Rätt tänkt men det kunde också vara en groda.

Då ställer gösta en fråga till lärarinnan:
-Vad är det som är stort och hårt när fröken stoppar det i munnen och liten o mjuk när den tas ut?
LÄRARINNAN ger Gösta en örfil, men gösta fortsätter:
- Rätt tänkt, men det kunde vara ett tuggummi också..


MAHA, lite småkul ändå, sicken humor jag har hihi

Kommentarer
Postat av: M

Trevligt att du gillar mitt sms, samma dåliga humor!:P Haha, stackars lilla Gösta! ;)

2009-07-01 @ 13:17:13
Postat av: Nathalie

Det VAR gott ;D

Fin klänning det där!

2009-07-07 @ 22:01:16
URL: http://nattttali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0