Apans glasscafé

Jag satte klockan på kvart i åtta i morse men jag gick inte upp fören en halvtimma där efter.. Seg som jag var klädde jag på mig utstyrseln som man har på kolmården och pudrade min näsa lite..Sen blev klockan så mycket så jag begav mig till bussen.. Sen kom jag på att jag hade planerat helt fel så jag hade en väntetid på 45 min i stan.. Passade på att ta en frulle på MC - donalds , jaa mackorna är ritkigt goda där !! och nu sitter jag faktiskt på bussen till jobbet..
Idag ska jag inte jobba på farmors kök utan det blir Apans glasscafé ! De behövde en extra arbetare där så jag ställde upp.. Fint väder blir det idag också, kanoners =)..

Vi hörs senare guys ! <3


Kommentarer
Postat av: M

Det slank inte ner en god frukostglass då? ;)

2009-06-29 @ 12:21:27
Postat av: Therese Marie

MARTIN: hahahah nej faktiskt inte, men det blev en glass efter jobbet hahah ! :D:D

2009-06-29 @ 20:40:52
URL: http://ainariel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0