Bredäng - Sthlm


Nu är jag påklädd och klar för solen och värmen , jag och syrran Angelika ska dra till något bad och bara sola, jag hade glömt bikinin hemma så jag har lånat en, lite förstor men den funkar allt xD, ingen som känner igen mig här uppe iaf, eller är det någon stokholmsbo som läser min blogg kanske ?? ;)
när jag kommer hem till norrköping igen så ska jag verkligen fixa till mitt hår sådära snyggt som det var för två månader sedan xD jag lider, lid med mig !! =)

Vi hörs, jag tar med mig datorn till "stranden"

Kommentarer
Postat av: angelica

Härligt med solning =)

2009-06-16 @ 14:08:45
URL: http://angelicaothberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0