kolmården - jobba, matkassa - café



Nu sitter jag i solen och väntar på att få börja jobba..
Idag jobbar jag mellan tolv och halv fem, ganska kort pass.. Tänkte hoppa lunchen så att man är riktigt hungrig till ikväll då det blir grillat med familjen.. Hoppas bara att irritationen är över efter tjaffset med mori morse, så typiskt oss.. Jag har väl inte blivit vuxen helt enkelt.. Lillskiten...

Det är lite småkul när jag sitter här på bänken och ser alla besökare. Flera kommer fram och frågar mig om vart kamelerna ligger, när bamse kommer ut, vart man kliver på linbanan med mera.. Lite småkul fakitskt.. Men nu måste jag nog flytta på mig, borden börjar bli fulla, då kan inte jag sitta här vid min lilla mini data xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0