Ny kategori next



Såhär trött är jag nu..
Idag var det sista dagen på Apans glasscafé, det har gått jätte bra coh jag trivs där verkligen.. I morgon är det jobb på det vanliga stället - Farmors kök på kolmården såklart !! Jag börjar 11.30 och slutar halv sex, så en lång dag har jag att se fram emot.. Med andra ord måste jag duscha och lägga mig tidigt ganska snart..

Efter jobbet drog jag och mamma till Gymmet. Hon köpte kort där igår och mamma Marie är riktigt nöjd.. Vi sprang lite som uppvärmning, sen blev det ABS (mage och rygg) och vi avslutade träningen med lite skivstång - biceps, triceps och axlar.. Snart kommer det upp en ny kategori som ska heta nåt liknande med "träningsguide".. Ska försöka uppdatera den minst en gång i veckan för att få en stabil och fast kropp.. Det är väl vad vi alla vill ha, eller vad säger ni ? =D=D

Kommentarer
Postat av: AMPELOS

åh fan vad kul:D vad gör du där mer exakt:P?

2009-07-01 @ 00:01:14
URL: http://ampel.blogg.se/
Postat av: Tyrén

Måste bara få säga att din blogg var kul att läsa & att du ser otroligt bra ut :) ha en bra dag kram

2009-07-02 @ 10:34:43
URL: http://mtyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0