skolavslutning =====)

Gaaaaaahhh.. 450 KCAL av bara två 40 ml chipspåsar,  xD herreguuud vad mycket det är. Jag kunde inte motstå en festis och lite chips precis efter träningen, vilken ful ovana..
Jaa jag har fysat lite idag, sen ångbasta jag och solade ännu en gång. Ah jag solade SUpER igår och idag vanlig då, höll på att döö efter en kvart men ah.. lite färg har man nu till i morgon, STUDENTEN =) dock är det inte jag som tar studenten iår men är så glad för alla mina vänner som gör de. grattiiis till er gullisar !!=)

Idag hade jag skolavslutning WOHOOOOOO!! =D och jag hade en klänning och mina ganska nya högklackade klackar.. VET ni =O såklart att klacken har gått sönder ='( så jag lämnade tillbaka dem och fick en presentcheck ist.. JAJA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0