Underbaring till max

Hallå alla underbaringar =D
Har sovit hos min älskling  inatt, jätte mys med dig Sebban !!
Idag har jag en del att göra innan jag drar mig upp till stockholm där jag ska träffa mina syskon, systerson, och pappa Stefan.. Är lite smånervös faktiskt.. Men det ska bli kul att träffa dem..
Påväg till stockholm ska jag sitta lite med videon för vecka 23 och 24, det lär bli en hel del bilder kan jag lova, men sådant är ju kul, hoppas videon uppskattas ?!!




Nu ska jag göra i orning burarna och välkomna våran lilla dvärghamster till familjen, as gullig !! =D
djurfantast.. :D

Kommentarer
Postat av: Helena

Mysiga bilder. Skönt att krypa under täcket i det här ruskvädret!

2009-06-15 @ 15:07:10
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0