Är inte fåglar charmiga?



Det var lite kul förrut  när jag skulle ta av mig min övertröja då "någon" busvisslar . Förvånad blev jag och fattade inte riktigt vart de kom ifån, men efter upprepade gånger förstod jag att det var ena nymfkakaduan som visslade hihi, passande tillfälle dock..

Nu är jag klar med utfodring och med rengöring och vet inte riktigt vad jag ska göra härnäst..
Igår bloggade jag inget och det berodde på att jag åkte till romme ed några tjejer, min kamera var ju borta så jag tg inga bilder, bara fåtal med mobilen så jag kommer visa dem lite senare.


Kommentarer
Postat av: Jennie

sv, javisst är det roligt :)

Söta fåglar!

2009-03-05 @ 14:07:35
URL: http://unreal.blogg.se/
Postat av: Josefine

Jaha så du tävlar i det ? Ja jag visar bara upp danser på föreställningar :) Vet inte om vi pratar om exakt samma stil , men hur somhelst. Modern dans är kul ! :D

2009-03-05 @ 18:27:59
URL: http://jossiws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0