Godmorgon bloggen

Åh vilken natt. Jag har bara sovit ungefär tre timmar i natt på grund av den jäkla växtvärken i båda vadern. Det gjorde så himla ont så jag börja tjuta, men åhhh vad tacksam jag är att ha Heat lotion från Aloe vera ! :D den hjälpte mig jätte bra !!
Jag försov mig till och med och vaknade tio min innan jag blev tvungen att dra mig till skolan. Nu när jag har praktik börjar jag klockan åtta och måste åka hemifrån vid klockan sju. Urs urss..
Bjuder på lite bilder från gårddagen, jag som trodde att våren var här =/



Hörs sen <3

Kommentarer
Postat av: Frida

godmorgon, tack:]

haha, snöigt värre:P

2009-03-03 @ 10:18:12
URL: http://tindz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0