Morgonrutiner


Nu på morgonen försov jag mig, eller jag hörde inte att klcokan ringde, helt sjuukt =/
Fick skjuts av mamma så att jag kom i tid och då började jag med morgonrutinerna hos fågel och akvarierna..
Nu idag jobbar jag och Cassandra i grupp och vi har nu utfodrat hos smågnagarna, karantän och i sjukrum och ska nu efter rasten vidare in till fåglarna och utfodra där .. Vi får hoppas att vi hinner det innan lunch så att vi kan hantera lite andra djur, maybee ormarna.. Uhh läskiigt !

På bilden ser ni den underbaraste fågeln, den kommer jämt fram när man går förbi voljären. jag tycker bara mer och mer om fåglarna , de är charmiga av sig ! =D

facebook väntar på mig..

Kommentarer
Postat av: Jennie

Försovningar händer iblöand :P man blir så stressad sen..

2009-03-09 @ 10:26:36
URL: http://unreal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0