Taggad och redo,




Var inne hos reptilerna idag. Jag tycker ormarna är lite äckliga, har aldrig innan varit rädd för dem men efter hanteringen i ettan då  jag höll i en orm fick jag chocken när huvudet var framför mitt. lite lebbigt sådärra

Jag har också rengjort och städat ute hos kaninerna, och det kändes i armarna kan man lugnt säga =)
Efter skolan jobbade jag till sju, och därefter gick jag på fyspasset.. I morgon är jag ledig ifrån gymmet och tänker vila upp mig till på torsdag då jag har som mål att springa en mil på under en timma, hoppas jag klarar de xD
Nu har mamma anmält oss till vårruset, och det är ju en lite tradition alltså ahha. Fattar inte själv att man springer vårruset ahhaa, men pengarna går ju till välgörenhet så det känns helt okej !! =)

Nu är jag nervööös, plockat ner anställningspapper, betyg ifrån grundskolan och gymnasiet och fixat med referenser.. I morgon gäller det, hoppas jag får jobbet !!  Kålmården..



Kommentarer
Postat av: Angelica P

sv. oh tycker det är hemskt :(

2009-03-11 @ 00:10:27
URL: http://angeliicap.blogg.se/
Postat av: A.

drf att jag tycker att det är roligare med bloggr som byter ofta =)

2009-03-11 @ 10:57:08
URL: http://danceinthemoonlight.blogg.se/
Postat av: Nina (ninis)

Hahah där är ju jag o krattar xD.

2009-03-11 @ 23:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0