Hej darlings ...

Hej darlings !

Efter skolan drog jag direkt till gymmet. Men när jag var framme hade jag ingen ork till att gymma så jag satte ´mig i bastun och slappade i kanske en kvart. Det blev riktigt långtråkigt så jag drog ner till receptionen och köpte en palett till solarierna och tog en tupplur i solariet. Vaknade drastiskt med händerna uppflugna i taket på solariet , jaa jag somnade visst till xD

När jag var klar med solningen och skulle ta mig en dusch ser jag att dörren till ett annat solarie var öppet och solariet stod på. Finurlig som jag var smög jag in och lade mig i det solariet i ytterligare en kvart. Vilken fräckis jag e xD.


Efter solariet kände jag för att dansa, så jag drog på mitt första pass i dans på gymmet och dewt var svinkul =D. det ska nog bli en regelbunden vana hihi . Efter det passet gick jag ytterligare på ett pass, såkallat abs och det brännde svinmycket i magen. JAG ÄLSKART.


Och en glad nyhet till det var att jag fick sommarjobbet på kolmården så nu har ni en ännu gladare brud på bloggen =D=D






Uhlaaalaaa , bruunis jag e xD
Godnatt sweetiies

Kommentarer
Postat av: Jennie

stark ;) hihi

2009-03-27 @ 12:30:14
URL: http://unreal.blogg.se/
Postat av: wilma

Trött på att hitta sist till alla gratissidor då poänggränserna är löjligt höga och det är omöjligt att värva folk eftersom alla redan är medlemmar? Då är http://www.freestreet.se/?r=1545 sidan för dig!! Den går till på samma sätt som alla andra sidor, men eftersom den är ny och inte har så många medlemmar går det jättelätt att samla ihop poäng! På en vecka har jag redan fått ihop presentkort på 800!(300kr (770poäng) plus en extra bonus på 500kronor som ALLA med mer än 950 poäng innan sista april får!!Det har jag ALDRIG lyckats med på någon annan sida. Passa på och bli medlem du också innan alla andra hitar dit och det blir svårare! Dessutom hinner du ju vara med i utmaningen att få 500kronor extra i bonus!

2009-03-27 @ 15:01:27
Postat av: ELLEN [alatariiel]

SVAR: Tack så mycket! :). Haha jag leker lite med en ny header faktiskt :).

2009-03-27 @ 19:30:18
URL: http://alatariiel.blogg.se/
Postat av: Anonym

Var i kolmården kommer du hålla hus då? :)

2009-03-31 @ 16:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0