strålande humör!

Jag är verkligen på ett strålande humör just nu. Jag har varit hur glad som helst under hela dagen faktiskt. Vilka komplimanger man fått från olika personer, ni stärker verkligen mitt självförtroende =)

Efter skolan var det snabba ryck hem. Jag fixade mig och hade lite fjärilar i magen inför middagen. När klockan närmade sig halv sex tog jag bussen ner till stan och mötte upp D. Riktigt snygg stil på kläderna måste jag tillägga. Vi drog vidare till en resturang där vi satt från kvart över sex till halv nio. Vi åt riktigt god mat och snackade om allt, munnarna gick lixom i ett på oss och det kändes riktigt bra.

Efetr det följde han mig till Nautilus och jag kände för att springa av mig all lycka och det slutade med en trött coh svettig Tessan. Perfekt inför kvällens planer med plugg, NOT
Har prov i morgon, och det får vi allt se hur de går. Hmm

Sen bestämde jag och M lite inför torsdag då jag fixar frisyren till plåtningen, Jag ska bli blond igen !!!! =D Och jag ser verkligen fram till att bli blond nu när våren coh sommaren är påväg.. På torsdag kommer resultatet av min frisyr upp också =)


NUU PLUGG OCH DUSCH OCH NATTI NATTI

Kommentarer
Postat av: Angelica P

sv. jaha hihi så kul :D ..jag funderar på att färga mitt hår mörk mörk brunt, vet inte om jag ska det :/

2009-03-30 @ 23:21:42
URL: http://angeliicap.blogg.se/
Postat av: Danne

hihi det var en lycket middag tycker jag (A) du är verkligen nderbar (A) <3

2009-04-03 @ 22:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0