Helgen ..






Helgen har varit hur underbar som hellst.
Det har varit en hel del misslyckade kvällar men som räddades av mina undebara vänner och sötnosen =D
Nästa vecka ska jag på intervju inför sässongsjobb på kolmården. Häromdagen ringde jag upp för en intervju och de ställde en hel del frågor och beslutade sig att skicka mig vidare till nästa audition , så det känns toppen bra !!

Sen blev jag erbjuden sommarjobb på djurhuset ifall inte en viss person kommer tillbaka efter mammaledigheten, men det återstår att se..

Träna träna träna, ååhh jag älskar det coh kan inte slita mig bort ifrån de..
Idag körde Robban slut på mig igen, jag kommer sluta som en bodybuilder xD haha efter det solade vi och bastade i ångbastu, det var myys =D

Nu ska jag fortsätta med facebook och efter det blir de badkaret och sängen.. Vi hörs i morgon, ännu en vecka som praktikant !

Kommentarer
Postat av: Angelica P

Jag hoppas inte mus-ungarna var mat! :(

2009-03-10 @ 13:19:33
URL: http://angeliicap.blogg.se/
Postat av: sandra

jääävlar så små!

2009-03-22 @ 13:38:09
URL: http://marinoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0