Nordway store - En miljon människor

Hallåååjaa !!
Jag sitter här och lyssnar på gamla hits samtidigt som jag saknar min Sebban. "Wake me up before u go go " nanana nanna...

Wiken kom förbi nyligen med en tidning som jag är med i xD.. Det är en datortidning som skickas ut till en miljon typ, lite cooolt faktiskt .. hihi, jag har suttit hela kvällen med powerpoint arbete.. Jag gör ett arbete som jag ska presentera i morgon i skolan, handlar om mig och gymnastiken !! Det blev väl helt okej x )..
Nu ska jag fixa ihop en liten film i "windows movie maker" som ni ska få ta del av ikväll...


Nu ska jag bara äta upp min mannafrutti, sen blir det filmklipps

Kommentarer
Postat av: Anonym

va kul! hade du ingen aning om att du skulle vara med i tidningen?

(:

2009-05-26 @ 22:31:40
Postat av: Therese Marie

Joo det hade jag, men jag visste inte när och hur många sidor jag skulle komma med på :D:D

2009-05-26 @ 23:25:40
URL: http://ainariel.blogg.se/
Postat av: M

Inge kred till mig..? Buhuhuu :( Det var väl ändå lite min förtjänst att det blev av till slut....?



Men vad kul att det till slut blev av! :)



Hehe, nu är du en kändis!! :D

2009-05-27 @ 01:10:39
Postat av: Therese Marie

Jag får nämna dig lite lägligt till nästa inlägg xD



S¨blir alla glada.. sorry !!

2009-05-27 @ 06:48:28
URL: http://ainariel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0