tv4 - jag visas på nyheterna hela dagen

http://anytime.tv4.se/webtv/?treeId=100716&selTreeId=100716&progId=last

Klippet blev ju riktigt bra såg jag sen, dock ser man inte så fräsch ut, men inte så konstigt med tanke på den rusch jag tog mig an på i början av starten. Helt död när jag kom in i mål =)
Jag är med på uppvärmningen till vänster, sen springer jag först i klungan och det är min röst som hörs i början xD
Jag låter lite som Blondinbella kan jag tycka, med min pipiga röst hahaha !! =D=D





Igår fikade jag med min underbara carro !! =)
och idag ska vi sola efter skolan, sen gym för min del

Kommentarer
Postat av: Carro

haha gud vad vackert xD idag ska bli såå kul :D sola o bli fina :D :D

2009-05-29 @ 11:51:30
Postat av: Jennie

Vad roligt! :P

2009-05-29 @ 12:47:53
URL: http://unreal.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad har du för kamera? :)

2009-05-29 @ 18:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0