SHOPPING !!

Har varit på stan idag efter skolan, jag fick ett ryck och shoppade en del. För någon dag sedan var jag och hämtade mina skor och min nya klänning som kommer ifrån Nelly.com.. Bådadera var lite för smått men det går att gå in skorna och klänningen är helt okej faktiskt =) Så nu tänkte jag visa mina köp..

Älskar klacken på dessa underbaringar från Nelly.com
500:-




ÄLSKAR klänningen och dess färg
500:- från Nelly.com



Två linnen ifrån MONKI
Det orangea kostade 180:- och det andra med djup urringning 150:-

Jeans leggings 250:- från vero moda
Örhängen 80:- från vero moda
Armband 99:- från vero moda



Köpte en träningstopp på stadium för 200kronor
Och så fick jag dessa löparskor av mamma 800:-




Älskar linnet !!
fin färg, bra urringning och bra längd !



i morgon är det vårruset som gäller. Det var en anledning till varför jag behövde ett par löparskor xD
de är fula tycker jag , men vafan bättre än ingte !! :C

Vad tycker du om mina köp ? xD

Kommentarer
Postat av: Elin

Klänningen var riktigt fin alltså!

Det var väl inge fel på löparskorna?

2009-05-27 @ 22:32:29
URL: http://trollungeen.blogg.se/
Postat av: Danii

skit fina(y) :)

när ska vi jogga?:O

2009-05-28 @ 11:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0