Update

hellu darlings !!
Idag har mina planer vänds helt upp och ned. Jag hade som planer att plugga på för och tidig eftermiddag, sen sitta barnvakt åt min lillebror och efter det träna..
Men vid tolv tiden ringer en fotograf och är i nödläge av en modell. Jag nekade det till en början men efter andra gången som han ringde så ställde jag upp. Vi drog till backhaus parkering där mustangen stod och där vi sulle plåtas. Jag jobbade ihop med en annan modell, och vi plåtades ifronten av bilen. hoppas korten blir bra, i morgon bitti lär ni nog få se ett smakprov !! Eller kanske redan ikväll =)

Igår träffade jag underbara Carro för första gången på fritiden. Vi har så trevligt och snackar om allt och alla i skolan.. Vi träffades hemma hos henne och drog sedan vidare till några killar som hon kände. Det visade sig att Davve var där och kvällen bjöd på många festligheter.. i drog vidare till Trädgårn där det cokså var studetskiva för degeer studenter men vi slank in där och dansade och hade det riktigt kul i nyktert tillstånd. Blev nån dryck sådär men inte alls mycket..
Åhh vad roligt jag har med dig Carro !! =D=D=D




Jag hade inte planerat att dra ut så själv hade man ruffsigt hår och lite mascara på sig bara och vanliga kläder. Urs vad jag gnällde över hur jag såg ut =P hahah men så äre..

Bjuder på lite bilder från veckan :




lite update från mig där... Lever ni läsare eller ?? =O

Kommentarer
Postat av: carro

haha tack gumman du är också massa underbar:D har askul med dig :D

2009-05-04 @ 10:21:42
URL: http://carroryding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0