GÅRDAGEN





Denna  bild förklarar en del :


Min underbara carro sammanfattade kvällen superbra, jag får allt ta och kopiera xD!!
::::::

"Haha okej hade världens sjukaste kväll med denna tös:O




- Börjar med att vi ska sticka ut tillsammans ÄNTLIGEN tänkte vi...men vad händer jo Tessan har tappat bort sitt leg, så jag ringer till Martin på Otten så han kanske kan fixa in oss....


Men han skulle jobba i baren så det gick inte ALLS!! xD


- Då försöker vi hitta nån fest på annat håll, men går det? NEJJ xD alla är döda xD


- Då sticker vi ned på stan och tänker att vi kan ses lite i alla fall, och det gör vi:)


- Bestämmer oss för att vi ska försöka ta oss in på ett ställe utan leg, men ICKE xD


- Precis bredvid det stället så ligger ett nattcafe, vi tänker aa vi går dit vi ska bara ta ut pengar.


- Går till närmaste automat, och då märker Tessan att hennes kort är BORTA!! PANIK!!! men som tur var, var det hemma!


- Då tänker jag aa man jag kan ju lika väl ta ut pengar, men denna automat kan bara ge ut 500 lappar WHY!!! men jag tänker, de tar säkert kort på detta fina innehak...


- När vi kommer till "Soda" som de heter, så märker vi att dom INTE tar kort HALLÅ ni ligger ju fan mitt i stan!!! jag tittar i plånboken och ser att jag har ca 45 kr och tänker fan det räcker inte!!


- Så vi går till bankomaten som finns på andra sidan bron "östgöta enskilda bank" för den är närmast. När vi väl kommer dit så tänker vi ÄNTLIGEN, men vad ser mina ögon vad läser jag?! DEN ÄR UR FUNKTION!!!! DET ÄR JU INTE SANT!!!!


- Så vi går till bankomaten vid resecentrum, den funkar faktist!


- Sen trötta drar vi oss tillbaka till "Soda" och beställer en varsin kokosboll och vatten...HAHA smarta Carro och Tessan tänkte ALDRIG på att titta hur mycket det kosta utan vi bara antog att det skulle vara dyrt, men det kosta 30 kr. Så vi hade gått hela vägen i ONÖDAN!!!!! SUCK....


-  Men vi fick våran fika, och satt och prata skit om allt xD


- Sen skulle vi ju ta oss till bussen, då kommer jag på att det finns en fest här i stan!! men jag hade ju glömt att hon skulle vara här i dag...så vi kunde ju gått dit!! SUCK!!!




JAJA det var en skum kväll inget gick som planerat, men nästa fredag ska vi testa igen xD haha och jag hade nog inte gjort denna kväll med någon annan xD det hade inte varit lika kul som det faktist var:D


Tack Tessan:D det blir alltid kul att vara med dig :D


Titta hennes blogg ainariel.blogg.se ser ni snyggaste tjejen i stan:D




Haha kolla även min blogg carroryding.blogg.se


Puss och snusk :D"


Tack gumman för en otroligt mega kul kväll i all oväntade ting..
Med dig har jag så pass kul att jag kan garva så himla mycket att jag verkligen får synliga magrutor..
DU ÄR SUPER BäST !!


Kommentarer
Postat av: KB

hahaha xD du vi kommer ha 10 pack innan sommaren är slut om vi fortsätter så här xD

2009-05-09 @ 15:46:40
URL: http://carroryding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0