Vårruset o9

Tjaaa mina brudar och alla andra godingar !! =D
Idag har det varit en upptagen dag om man får kalla det så.. Skola såklart och efter det drog jag ned på stan med min Carro. Jag köpte lite un derkläder och sen en liten gullig väska ifrån monki =) och självklart blev det en fika till det =D=D
Hem med bussen, snabba ryck !! efter det var det bara att klä på sig sina löparskor och träningskläderna och kila ut i spöregnet. JAVISST var det vårruset på G !!
Jag träffade underbara Ida där som sprang ifrån mig sen och kom in en minut före mig, Bra jobbat tjejen =) själv kom jag in på tiden 21.04 och jag är ganska nöjd..

Min fotograf Martin Roth plåtade mig under loppet och efteråt.. Helt plötsligt kommer det fram en reporter mitt i allt och frågar ifall jag ville ställa upp i en intervju för tv 4, själlvklart säger jag ja och svarar på en massa frågor..
HAHA det var ju som att jag var "känd" just att denna reporter kom och störde mig mitt i allt lix. WOW !! :D:D


KIlL MEEEE !! "bara 50 meter kvar"
Spurtade som fan i början och tog ut mig (låg faktiskt först thihi ) i slutet var jag döööööd !!





Så i morgon alla bloggläsare, 'är jag med på tv
(glömde fråga vilken tid xD )

TACK MARTIN!!
http://trendfoto.se

Kommentarer
Postat av: rebecca

åhh, jag såg dig, jag sprang också =). vilken plats kom du på tillslut ? kram

2009-05-28 @ 23:12:30
URL: http://rchristina.blogg.se/
Postat av: M

Så dom stavar dom där på tv då! :P "Therese Ålander"! MED Å! - Du borde stämma dem! ;)

2009-05-29 @ 22:43:55
Postat av: rebecca

Hihi gud vad duktig du var. Jag vet inte vad jag kom på för plats. jag starta i andra ruset. =) vad har du haft för dig denna varma dag då :)? kram

2009-05-31 @ 22:10:40
URL: http://rchristina.blogg.se/
Postat av: Robin

oj you even look good when you're running =D

haha really love looking at your blogg :) puss

2009-06-05 @ 09:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0