Borttagen kategori =/

Hallååå,
håller på och fixar det sista med designen, har även gjort om lite.. Vet ni vad jag gjorde förra veckan ?? jag råkade ta bort en kategori där jag skrev om min vardag för två år sedan, blev hur ledsen som helst.. Nu såg jag att inläggen fanns kvar men de är ju inte publicerade på bloggen så nu sitter jag och publicerar ett inlägg i taget så att llting kommer upp igen. =O det tar AS LÅNG TID.. Kommer nog få hålla på i två veckor faktiskt, men det är de värt minsan =)=)

OF TOPPING: Kom på en sak, min dator är ju sönder och jag har bestämt att jag ska köpa en ny på mellandagsrean sen i jul. Men nu är det såhär att jag sitter och betalar för mobilt bredband varje månad i onödan så om det är någon som behöver ett mobilt bredband så kan du låna det för 150 i månaden (jag betalar 250)





Bilder ifrån igår med tjejerna =)
jaa jag blev full, första gången på månader !! :D


Kommentarer
Postat av: raghaad

söt du var :D

2009-10-17 @ 18:02:58
URL: http://raghaad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0