Godmorgon sunshines

Fick ett samtal i natt ifrån skyddat nummer, vem kan det vara minsann??
Här sitter jag och äter lite frulle samtidigt. Är ensam hemma eftersom min pöjk jobbar, men det känns ganska skönt må jag äga =D.
Idag ska jag fixa lite här hemma, göra i ordning mina saker, vika ner lite kläder i våran nya byrå, ska även göra fas B på teoriprovet här hemma (klarade fas A förra veckan på trafikskolan=D=D) och sen även hinna med o träna lite innan jag drar till gymnastiken sen vid fem. Jag kom på en till sak, jag bör dammsuga - för det glömde jag igår.. Annars får jag smisk ^^

Hur ser eran dag ut ?? =)


Snyggt hår vah? köpte nämligen en hårblås med en speciell tratt till i fredags och det fixade mitt hår sådär snyggt, supernöjd =D


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad för fön, lust o visa bild? håret blev super snyggt :)

kram

2009-10-18 @ 14:52:08
Postat av: Beundrare

När får jag festa med dig igen då?

2009-10-18 @ 15:12:07
Postat av: monia ♥

hej, vilken fin blogg du har :) jag har ett tips till dig, en sida där man samlar poäng och får hem presentkort på skor direkt hem i brevlådan. Alltså GRATIS SKOR :) Låter inte helt fel va? Bli medlem på den här länken och börja samla poäng du också!



http://www.gratisskor.se/Register.asp?r=15779



Kram!

2009-10-19 @ 17:09:29
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
Postat av: Walentin

Sweet :)

2009-10-20 @ 14:54:59
URL: http://walentin.blogg.se/
Postat av: Anonym

lägg gärna ut vad det var för fön och tratt:)

2009-10-21 @ 13:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0