Dagens planer

Godmorgon sunshines ! =D

• Skola ( 12.40 - 15.00 )
Träffa familjen, åka till jysk och andra möbelaffärer ( ska köpa panellängder till sovrummet)
• Jobb 17-18.15 ( gymnastiken - får gå en tre kvart innan. )
• Möta Emme, Tessan och Fillan för tjejkväll i domino

Min älkskade pojkvän hjälper mig alltid och ställer alltid upp när det är något som jag verkligen behöver eller liknande. Bara för att jag har väldens bästa mamma (självklart pojkvän också ^^ )så ska jag ge henne två fina överraskningar idag, och min kära pojkvän engagerade sig i det väldigt mycket. Blev så himla glad igår, bara en sån grej gör att mina känslor bara växer för dig! ♥


överexpanderad bild
Nyvaken Therese Marie

Klicka på bilden (eller här) för att få mer besökare till din blogg..


Kommentarer
Postat av: Lajseiy

tack tack ;) det jag brukar få höra..

allt bra?

2009-09-30 @ 10:06:56
URL: http://lajseiiy.blogg.se/
Postat av: Marcela

va kul, vem ska designa din blogg??? jag har en jag hittat hos en väns blogg! det blev skit snyggt och det kostar bara en liten slant!!

ha en bra dag!

2009-09-30 @ 10:49:20
URL: http://yapoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0