Lite av dagens planer

Den största anledningen till varför jag är så himla osocial med er söta bloggläsare (som läser dag in och dag ut utan något inlägg alls under flera veckor) är att min dator är förstörd. Jag har ingen lust att köpa en ny dator igen , men det får nog bli så. Andra anledningen är att jag alltid annars bara stoppar in minneskortet i datan för att överföra bilder som jag har tagit under dagen, som jag dessvärre inte kan göra nu - det medför att jag inte orkar ta bilder. Men nu kom jag på att jag kan fota lite då och då med min mobil, men hallå hur snygga bilder blir det? men å andra sidan så märkte jag i helgen att det går o ladda upp video på videofy.me med ilmer från mobilen och då blev allt helt plötsligt så mycket roligare ! =D

Idag har jag gått i skolan, haft fysik, mentors möte och sedan projektarbete. Efter det drog jag ner på stan lite snabbt, tog ut pengar om älskling ska få för bland annat hyra och det han har köpt till mig i förskott (och det som jag har köpt på ikea) . Sedan begav jag mig till trafikskolan, för riskettan. Det var faktiskt spännande, för han som hade hand om utbildningen gjorde det på ett så bra sett.. Efter det drog jag och Tessan ned på stan för o köka (shicken kebab såklart) och sen hämta ut några biljetter till på onsdag .. =)

Filmer från helgen =)

 

Nu ringde även älskling och han vill få med mig ut på Olearys ikväll en liten stund. Hans bror fyller 18 idag, så et blir väl snabba ryck här hemma..

 

OBSSSSSSS, bli medlem här, större chans att synas i bloggvärlden.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Sv: Godis är ju det godaste som finns, haha :D

2009-09-28 @ 21:00:31
URL: http://jessicaaronsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Sv: Haha, de är ju iallfall bra att folk gillar olika saker :)

2009-09-28 @ 21:07:50
URL: http://www.dottern.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0