Inspireras av Caroline

Igår träffade jag min underbara vän CAROLINE och vi tog en lång promenad med min hund. Vi var säkert ute i över två timmar och jag fick se deras nybyggda hus i rambodal, så vackert!!=) Vi snackade om allt möjligt och jag fattar verkligen inte hur hon orkar GÅ (ibland cyklar hon) till stan varje dag fram och tillbaka. Hon är ju verkligen en sådan brud som inspirerar mig med det men även hennes 13 timmars träning i veckan. HON ÄR GRYM.. Och grym är hon utöver träningen också.. såklart

Så påtal om träningen tog jag fram cykeln igår och trampade ända till stan, TILL GYMMET och körde FYS.. Jag dog och jag dog ännu mer när jag fick se den fitta bruden på bilderna.. Vilket är mig! jag måste verkligen komma tillbaka till den där snygga kroppen med slank mage och snygga fräscha ben. JAG ÄR SNYGG NÄR JAG ÄR FIT !!

Pusst, nu fick jag det sagt.. hii

Nu ska ni få veta en hemlis, JAG DÖÖÖÖÖÖR!!

psstt, jag hade min skinnjacka på mig, så jag väger väl kanske 58 något.. OCH JAG SKA GÅ NER MINST 5 KG..


Kommentarer
Postat av: Jonna

60 kg är typ vad man ska väga vid våran ålder och längd :)

2010-04-08 @ 11:58:03
Postat av: Carro

haha fitta xD kul :P nae det var som sagt jätte kul att träffas igår :D

2010-04-08 @ 12:19:24
URL: http://rydings.blogg.se/
Postat av: mamma

Nått som du är bra på är ju att inte äta godis och dricka läsk...så försök att sluta igen så kan det ju oxå hjälpa till lite....må gott!

2010-04-08 @ 14:38:12
Postat av: anna

varför vill du gå ner 5 kilo? :)

tycker du har jättefin kropp nu!

men det är ju såklart du som ska vara nöjd med dig själv.

2010-04-10 @ 15:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0