Yoga

I morse körde jag yoga tillsammans med min mamma. Det var riktigt skönt att slappna av och bara njuta av inre ro. Efter det tog vi en 22 minuters solning på Nordic club, väldigt skönt !!

Här hemma rivs plankor och tak. Tre jobbmän (läs: snygga ungdomar) är här och river vårt tak eftersom vi har fått fuktskador. Pinsamt värre när de kom, då stod jag i dörröppningen i träningskläder och helt osminkad och väntade mig två gubbar som skulle fixa taket.. HAHAH lite paff blev jag allt.

Jag kan heller inte fråga dem ifall de vill ha kaffe, för jag kan fan inte brygga kaffe hahaha, urs så dålig jag är ;D




Det känns som på landet, gammalt ruckel.. ahha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0