2 in 1...

 

 

Natten den 14:e till 15:e Maj frågade jag chans på Theresé för att fastställa om vi skulle vara ihop eller om hon bara utnyttjade mig som KK. Hon ville bli ihop med mig! Tur va väll det, kunde ju ha blivit lite pinsamt annars...


Nu, den 14:e Februari har vi varit ihop i 9 månader. MEN! Vad händer den 14:e? ALLA HJÄRTANS DAG!
Dubbel kärlek på samma dag! Det har nog inte ens hon tänkt på! Det blir svårt att toppa den dagen, jag har skämt bort min tjej så mycket att jag inte vet hur jag ska kunna överträffa mig själv längere. :D


9 månader!!! Det känns som vi har varit tillsammans bra mycke längere. Vi är så "inne i varandra". Öppna och helt insöade i varandra. Snacka om att klicka! Man finner sin prins/prinsessa, bygger upp sin kärlek och skapar sitt förhållande. Vi hade varandra redan från början. Vi va färdigkokta och redo att sätta tänderna i varandra direkt. Skönt att hoppa över några kapitel i början där. :P


Inte för att det alltid är guld & gröna skogar. Men som darling säger: Det hör till.
Hon är inte bara snygg, hon är smart också. När hon pluggar kemi. OMG!


Det här inlägget blev längere än vad jag hade tänkt, men har gott om tid. Huuur lungt som helst på jobbet. Ingen som tar sig ut i snöstorm! Men nu blir jag lite fikasugen allt! Bäst att avrunda!


Take care och kör försiktigt!



 

Szia!


Kommentarer
Postat av: Millan <3

Hej!

Det är sååå underbart att läsa att min älskade syster funnit en så underbar kille =) Hoppas jag får träffa dig snart ;-)



Kram Millan

2010-02-03 @ 20:09:19
URL: http://millan1985.blogg.se/
Postat av: MAMMA MARIE

Är så glad för eran skull att ni har det bra tillsammans. Sebban du skriver så fint om Therese och man känner att det kommer direkt från ditt hjärta!!!!!

2010-02-05 @ 19:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0