Jag gick direkt till final ! :D

Igår var det modevisning som gällde, och jag gick irekt till final med en tjej till och två killar. Wow vilket adrennalin man fick när man gick där på catwalken, ååååh vad kul det var. Och jag kommer få göra om det för jag gick vidare :D yeees vad kul haha..

Det roliga var intervjun:
Intervjuare - När hade du sex senast?
jag - ehm, två dagar sedan
Intervuare - Jasså, har du pojkvän?
Jag - jaa det har jag..
Intervjuare - Hur länge har ni varit tillsammans..
Jag - ehm 9 månader.. hha

Det var med andra ord inte så seriöst xD hahah men det var rätt roligt när de garva efter att de frågade mig vad jag hejjar på i Champions league .. Jag bara eeehhmmm (blablabla, svaret får ni inte veta.. jag är blåst)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0