Regler när jag ska diska!

Min älskling lär mig nya saker varje dag kan man lugnt säga xD..
Något riktigt viktigt (enligt min babe) är det här med diskning, jaa som ni förstår så har vi ingen diskmaskin utan här får man jobba manuellt helt enkelt ! ;)

Här ska ni få se ett stort fel som jag har gjort !!! ↓


Någon som kommer på felet? Det är äl inte så svårt att se ??.. Inte så svårt att se enligt sebban inte..

♦ För det första är glasen ostabila..
♦ För det andra får jag absolut inte börja stapla tallrikarna längst in för som ni ser så kan glasen ramla ner och då vill han mena, "tänk den natten du ligger och sover så sött och glasen ramlar ner, du kommer aldrig kunna sova lika bra igen"... Okej älskling !! älskr dig <3 typ.. (du tänker jämt på mitt bästa xD).. Men som han säger, om jag staplar tallrikarna längst ut så ramlar ju nte glasen ner :D
♦ Han frågade mig ifall jag var klar häromdagen och det tyckte jag men då hade jag glömt att ta diskborsten och gnugga längst kanterna inne i diskhon.. JÄVLAR ATT JAG GLÖMDE DET... hahahah
♦ Och för det sista, så får absolut ingen droppe vara kvar på diskbänken efter man har diskat klart..

 

Lärde ni er något nytt? eller är det bara jag som är otroligt slarvig när det gäller ordning och reda när man diskar?? Det är mycket man ska tänka på när man bor ihop med Sebastian Nemeth :D

 

Men älskling, du är det bästa jag har! och jag kommer aldrig sluta älska dig :D


Kommentarer
Postat av: mamma

Jag måste bara få tillägga att glasen ska stå upponer inte ligga ner som de gör på bilden hihi. Jag tycker du är riktigt duktig Therese. Det sker framsteg hela tiden..kämpa på...kram

2010-02-24 @ 22:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0