Lite allmänt bara ; D

Hej alla underbaringar !
Denna vecka har jag börjat med träningen igen och jag kan säga att det behövs. Jag vill inte ha en tjockis mage utav fett, nej urs nej!! Så nu blir det hård träning ända fram till sommaren. Igår körde jag Bodytoning, och det var ritkigt kul faktiskt. Jag trodde att jag skulle ha jätte mycket träningsvärk men idag vaknade jag upp som en annan vanlig dag, ingen träningsvärk helt enkelt..

Idag är tränar jag mina gymnaster
I morgon tränar jag mina gymnaster + prov i skolan =/
På fredag går jag modevisning + Träning
Lördag?
Söndag är det Sebbans kusins tur att bli 16, congrats!
VECKA 8 innebär LOOOOOOOOOV! yes..





Kommentarer
Postat av: Anonym

SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTA :D

2010-02-17 @ 17:58:24
URL: http://malinjohanssonpett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0