Kärleken


update.. =)
Min pojkvän svarade också på dessa frågor och några tyckte jag var sjukt bra !! ^^

Blev du kär i första ögonkastet? - Hon våldtog mina ögon och mitt hjärta brutalt!
Har ni gråtit i varandras armar? – Sötrumpan har gråtit i mina armar. Av olika anledningar, jag är lite för macho för att lipa. Men inget jag har problem med. Jag är väll lycklig nu antar jag! :)
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? – Jag tycker ju hela min tjej är så fin. Hon har så söt rumpa, min "sötrumpa". Det går inte att säga. Hon är fit, and i like it!

Brukar nån av er prata i sömnen? - Haha, hon gör! Det har hänt att vi har haft korta samtal när hon fortfarande sover.

Men den bästa är :
Vem fyller först på året? - Moi (Juli), Tess (Oktober)

Fyller jag verkligen år i oktober? xD hahaha älskling då..
nyss i tele :
- (Jag) jag är faktiskt lite besviken på dig... lång väntan
- (Jag) fyller jag verkligen år i oktober?
- (älsk) gapskrattar, men med en fundersam ton
- (älsk) jaa men just ja, det är ju i september då min bror fyller år. Ja just ja! =D
- (Jag) jag tog körkort två veckor efter jag fyllde år älskling..

Vilsen xD

 


 

Vad heter ni?- Sebastian och Therese
Hur träffades ni? – Det var via en kompis
Hur länge har ni varit tillsammans? – 8 månader snart

Är ni förlovade? – Nej
Bor ni ihop? – Ja
Har ni barn? – Nej nej ^^
Har båda körkort? - Självklart

Isåfall, vem kör bäst? Sebban såklart
Kommer du ihåg er första kyss? - Ja det gör jag, i sebbans soffa ^^
Vem är äldst? – Sebban, tre år äldre (21 år)
Vilka stjärntecken är ni? – Jag är skytte och sebban är väl hmmm kräfta?!
Vem fyller först på året? - Sebban
Vem är längst? – Sebban såklart
Vem sjunger bäst? – HAHA sebban tror sig sjunga bäst, men vi är nog lika bra xD
Håller ni i handen på stan? – det händer väl =)
Var nån av er oskuld när ni träffades? – Nej nej xD tyvärr
Kände ni varann innan ni blev tillsammans? – kände, njaa träffades en månad innan i blev tillsammans
Vad har ni gemensamt? – En hel del
Blev du kär i första ögonkastet? - kan man säga
Har ni någon speciell låt? - njaa, men många låtar påminner om sebban
Har ni några "frikort"? – vad e de ? xDhaha
Har ni stora framtidsplaner? – jag vill inte ha för stora planer än, men självklart vill jag leva livet med sebban så som det ser ut nu iallafall <3
Har ni gråtit i varandras armar? – Jag har gråtit i hans armar, i hans famn - Aldrig sett sebban gråta!
Har ni varit utomlands tillammans? - Nej
Vem lagar bäst mat? –Sebastian, en självklarhet !! :D
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? – Ser på någon hemladdad film och myser rejält !

Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? - Jaa givetvis
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? - Nej =)
Brukar ni bråka? – jätte sällan, men småtjaffs förekommer
Ringer eller SMS:ar ni mest? – Ringer tror jag, men smsar också en hel del, och på tal om mms ;) u never know
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? – Rumpan, ögonen, händerna - gud vad vårt. Han är snygg hela han !! :D
Brukar nån av er prata i sömnen? - Joo det gör jag har man hört :D

 


Kommentarer
Postat av: S.

aagrrbrr älsklingen! <3

2010-01-07 @ 14:30:43
Postat av: Marcus Å

Vad mysigt med kärlek! Allt bra idag? :)

2010-01-07 @ 18:09:25
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: matilda

Har frågestund på bloggen nu så ställ gärna en fråga eller flera :)

2010-01-08 @ 10:02:39
URL: http://tildaas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0