När livet är lite svårare

Just nu försöker jag tänka på annat än det tråkiga.. Jag tänker bland annat på hur underbar pojkvän jag har som stöttar mig i allt. Han är helt klart bäst! och jag älskar honom. Jag tänker på mina underbara vänner som lyssnar och förstår när man har det svårt. Tack för det! Jag vill även säga att jag älskar Nivvan, hon är en sann vän, men det har hon fått bekräftat innan, och inte bara från mig.. Du är bäst..
Jag tänker på min mamma, som är den starkaste människan som existerat i mitt liv, och tack vare henne så lever jag det liv jag gör idag, ett lyckligt sådant! jag älskar dig..

Ikväll är det final för modevisningen. Jag vet inte ifall jag orkar gå den, men jag hoppas på det. Dock så ska mina vänner göra annat, det kulle kännas mycket enklare att gå med deras stöd.. får se hur det blir. Håll tummarna !!



Älskling vet precis vad jag gillar ;)
PUSS

 


 

Klicka..

UPDATE: Hemligt inlägg alltså ↑


Kommentarer
Postat av: mamma

tack Therese för dina värmande ord! Du är helt underbar och älskar dej som alltid! Sebban är helt underbar för dej och är du lycklig så är jag. Maten ser ju inte helt fel ut. mums. Lycka till ikäll det här fixar du för du är en stark tjej du oxå!

2010-03-12 @ 17:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0