En helmysig kväll med taccoos och singstar.

Och grattis jossan i förskott får jag väl säga ännu en gång ! Hon blir ju hela 17 år i morgon, det är sååå stort ! =)=) hon fick bra presenter ifrån oss alla tycker jag, jag skulle inte tacka nej åt presentkorten på monki inte..
Yes, så jag tänkte visa er lite bilder ifrån gårdagen, filmen som jag spelade in när supersjärnorna sjöng singstar har jag inte tid med just nu, för jag ska städa hela huset hade jag tänkt innan jag drar hem till jimmie, sex dagar nu sen vi sågs.. Jävligt skönt att vara ifrån varandra också..





Sedan drog jag och emme vidare till hennes pojkvän och hans polare, där satt vi typ till halv fyra och snacka och drack lite smått, EMME DIN TVINGARE ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0