Fysik A


Jag hade gjort alla uppgifter förutom nio och tio, de två sista och svåra och sen någon c-uppgift i hemprovet. Men idag när jag skulle fortsätta att räkna på hittade jag inte papprerna.. Såå sjukt arg e jag och det gick inte alls så bra..
Jag gjorde de svåraste uppgifterna men det känns inte alls rätt. Hoppas jag får VG iaf !!
Jag har pluggat sen kvart i åtta till tolv nu, sjuuukt jobbigt coh irriterande.
Men jag fick ju en hel del gjort kan man lova..
I morgon är ännu en jobbig dag, svenska - projekt och företagnde - fysik..
Jag känner mig inte alls motiverad nu när jag har tre inlämningar försenade plus att fysikpapprerna är borta..
Åhhhh skola skola skola.. Please bring me Summer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0