Nigrita och Laika





Idag hängde Nigrita och Laika med till skolan..
vi hade hundövning och det var spännande, jag lade ut ett spår till Laika men hon förstod ingenting till en början, men i efterhand så förstod hon till viss del ^^

Idag är en sk plugg-dag men också träning och besök till S ikväll..
Det blir trevligt med fyspass idag, ser fram emot att pumpa 20 kg i bänkpress !=D

Igår körde jag box, abs och armar på gymmet, fan vad bra jag är !! =D
och så äter jag regelbundet, dvs vart tredje timma  , Yes vad fräscht !! =D=D

Nu blir det REPTIL uppgift..




Kommentarer
Postat av: johanna

två fantastiska nyheter i bloggen idag och outfit från gårdagen. säg vad du tycker!

2009-04-29 @ 17:12:13
URL: http://liveforfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0