Ollie + sola

Tjabbba på er alla underbara bästa läsare !
Såhär är det, som Sebban beskrev i förrgår så skulle jag tillbringa min helg i STHLM men av vissa skäl så blir det uppskjutet.. Med all packning begav jag mig till stavsjö, där killens föräldrar bor och har nu varit här sen fredags.. Det är underbart väder och idag är jag ledig.. Sebban har dragit till jobbet och olivia ( Ollie) är påväg ut hit så ska vi lägga oss på ett berg o sola och bada ifall et tillåter.. Joo jag är ganska skraj i mörka vatten, hur töntigt ddet än låter hhaha !! :D

Shiiiet, nu är det bara en vecka kvar tills skolan börjar.. tills jag sitter där med fysik B böcker, MatteD tal och lektioner i engelska B.. Hmmmm nervös..



Känner du någon som är Lattja?
- Såklart min CARRO BRUD

Känner du någon som är ovanlig?
- Min Fillan är ovanlig, hon är ovanligt snygg !!

Känner du någon som är tjatig?
- såååklart min mammaa.. Men det är ju de flesta ..

Känner du någon som är konstig?
- Konstig är väl MARTIN, konstig att förstå men det är ju de som gör personligheten xD

Känner du någon som är stark?
- UTAN TVEKAN, pati xD

Känner du någon som är modig?
- Inte Sebban iaf (badkruka) haha.. modig är väl PATI också

Känner du någon som är våghalsig?
- Det måste vara jimmie...

Känner du någon som är ball?
- MIn älskade sebban är ball :D

Känner du någon som är envis?
- Självklart Emme.. !! ;D

bild, tagen från toaletten på jobbet xD

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Jo, tack det är bara bra med mig också.



Faktiskt så börjar det gå bra med mig också, för jag ser ju att din blogg når stora framgångar. När ska vi ta en fika igen då? ;)

2009-08-09 @ 10:51:17
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: Ellen (:

fin blogg!=)

2009-08-09 @ 12:08:47
URL: http://hejjellen.blogg.se/
Postat av: daniella

oh, börjar också skolan snart :( så himla tråkigt..

2009-08-09 @ 13:01:42
URL: http://fourwalls.blogg.se/
Postat av: E

sv; Jag mår bara bra jag med :)

2009-08-09 @ 14:10:31
URL: http://ellennykvist.blogg.se/
Postat av: mamma

Hm tjatig jo ja tackar men det är ju för jag bryr mej eller hur hihi!

2009-08-09 @ 15:15:36
Postat av: KB

åh är det jag som är din lattja Carro BRUD?? :D

2009-08-09 @ 21:04:31
URL: http://carroryding.blogg.se/
Postat av: jimmi3^^

haha vad menaru med att jag är våghalsig xD

2009-08-10 @ 11:56:54
Postat av: jimmi3^^

Vad menaru med att jag är våghalsig xD?

2009-08-10 @ 13:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Affiliator.com Alltomlinser.se Erbjudanden24.se
Trackback
RSS 2.0